ANNA-SARA

Alla inlägg under juni 2011

Av Anna-Sara Isakson - 30 juni 2011 15:39

Hej! Har verkligen varit dålig på att blogga nu :( Men är i stugan och har varit med Ellen och Linnéa och vi har badat och haft fullt upp! Men för att gottgöra er så kommer här en liten bildbomb som jag fotat idag :) Hann inte redigera fler bilder nu, men det kommer!


copyright - rör inte!

         

Av Anna-Sara Isakson - 27 juni 2011 18:30

Hejhej! Har nyss ätt middag, idag har jag och Jossan liftat med Rikard, belli och Kajsa till alder! Skönt det var att få bada, men kändes ändå kallare än förra gången! ;) Verkar som om vi ska få jätte varmt väder nu i veckan, härligt! ^^

Nu ska jag strax sticka till ponnyn! kyss


Bild från första kvällen på sommarlovet. ♥

Av Anna-Sara Isakson - 27 juni 2011 12:41

Vi fick sitta och vänta i 2 och en halv timma på vårdcentralen <.< Sen fick vi recept och for till apoteket och köpte medicin, sen handla vioch nu är jag hemma!

Har just ätit lite tortelini, nu ska jag typ åka och vara med jossan :)


  

Fina gumman! Det är helt otroligt hur mycket jag kommer sakna dej.

Av Anna-Sara Isakson - 27 juni 2011 11:00

Nanana tidsfördriv! 




Var kommer du ifrån?  - Västerhaninge - Stockholm

Vad heter du? - Görel


Hur gammal är du?  -  14!


När fyller du år? -  12 januari

Tycker du om någon just nu? - njae



Jag samlar på? -  pengar!


Vem ringer du när du är arg/ledsen? -  Lovisa, Emelie eller Stina!

Vilken tid gick du upp idag? - typ halv 1 xD


Har du sovit i din egna säng inatt? -  jao men i stugan!


Har du sovit ensam inatt? -  Jadå ;)



Har du strumpor på dig nu? - nix


Hur svarar du i telefon? - Hallå?


Vad ska du göra ikväll? - Fara ti stallet!


Vad ska du göra imorgon? - Stugan ;)




Var vill du bo när du blir stor? -  Usa! lr Sverige förstås :D

Vad vill du bli när du blir stor? -  Djurskötare





När grät du senast?  - typ igår elr nå



Vilken årstid tycker du bäst om? - sommarn och vintern


Laddar du ner musik och filmer från internet? -  ..  :D





Skulle du göra om du vann en miljon? -  resa!!


Bär du glasögon eller linser? -  nae =)


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nej, men det är snyggt


Har du piercing? - jo

Öronen? - jäpp

Har du tatuering? - NO


Solar du ofta? - Om det är soligt!



Är du bra på att laga mat? - Njae.


Gillar du att dansa? - Jo!!!

Hur vig är du? - ganska;)

Vilken är din favoritglass? -  Daim!


Bor dina föräldrar tillsammans? - yes!



Är du morgon eller kvällsmänniska? - kvällsmänniska!! ; D

Vilken ögonfärg har du? -  bruun såklart!

Vilka hårfärger har du haft? - blond, mörkbrun


Är du beroende av något ? - Mobilen



Röker du? -



Senaste låten du hörde? - mr. saxobeat tror jag




Brukar du bädda sängen? - heheh...... nej

Vad var det senaste du sa? - Jag pratade med Skrutt och frågade honom vart han varit, han var ju borta!


Vem kramade du senast? - farmor typ!





Av Anna-Sara Isakson - 27 juni 2011 01:21

Assåj ag blir seriöst helt less på mitt internet! Så nu sitter jag med laptopen, den kan jag ju sitta med i sängen och då blir det lite bättre faktiskt!


Iaf så är jag ju hemma nu, ska till läkaren imorrn och kolla det där med medicinen. Sen ska jag typ vara med jossan, och så på kvällen ska jag till stallet: Sen måste jag ut i stugan igen, om jag nu inte vill åka tidigt på tisdag ist. För min faster fyller år då ;)
Tar nog hellre en buss in sent på kvällen imorrn då!


HAHAHAHhA typ 2 år gammal bild men det var det ända jag hitta på den här datorn, hihi :D

 

Av Anna-Sara Isakson - 25 juni 2011 23:38

Hejhej! Sitter i stugan och kollar på film, och jag kan ju inte blogga

så mycket då jag är här så det är därför ni inte har hört ifrån mej! ;) Men imorrn åker jag hem igen.

Igår vare ju midsommar! Och det var ju faktiskt rätt fint väder även fast dom sa att det skulle regna? Iaf var det kul att träffa alla igen och äta god mat å sånt!

Hoppas ni hade en fin dag!

 

Idag har det varit riktigt sommarväder ju! Har inte badat för glömde bikinin, men har iaf badat halvt!

Ska snart lägga mej, är trött för jag sov knappt nåt inatt. Vid den här tiden på sommaren så är jag jätte allergisk så har legat och haft astma och hostat hela naten typ! Vi har inte hunnit köpa nån ny brikanyl, men tar ju redan tabletter, tror vi ska köpa en på måndag då jag ska till läkaren. Oj nu blev det här inlägget jätte långt, hoppas ni orkade läsa allt, haha! puss ;)


ja

Av Anna-Sara Isakson - 24 juni 2011 01:12

Mitt internet är helt cepat alltså >.< Har inte funkat på hela dan, och funkar typ inte nu heller så hoppas jag hinner göra ett kort inlägg iaf!

Min mobil har laggat sönder totalt, kul när man haft den i typ några månader och ska betala av den i 2 år. Härligt!

Så nu chillar jag med min nya mobil ;) 


 

Av Anna-Sara Isakson - 22 juni 2011 19:26

Klicka här för att komma till den fina tjejens blogg!


Grattis till henne :)

Den här gången var det inte så många med men valde ändå själv efter utseende, uppdatering, och om dom hade gillat osv! :) Ni som inte vann har chans nästa gång! ;)

Presentation


Hejhej! Va kul att du hitta hit till min blogg. Läs, skratta och inspireras.
Ja, enjoy!♥

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards