ANNA-SARA

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Anna-Sara Isakson - 12 juli 2011 03:09

några saker ni kanske inte visste om mej...


jag älskar spöregn och åska, nästan mer än solsken

jag är demi-vegetarian

jag umgicks nästan bara med killar då jag var yngre

jag blir galen på mej själv om det är nåt jag inte förstår, haha

att bada och att simma är bland det bästa jag vet

det har tagit över en kvart att komma på dom här sakerna

jag kommer från stockholm men älskar att bo i norrbotten!

jag är allergisk mot hundar men har 2 st och ska skaffa en till!

när jag ska upp på tidigt på morgon brukar jag drömma och tro att jag går upp, haha

jag började gilla och teckna hästar redan innan jag gick på dagis

jag gråter alltid till sorgliga filmer

jag har fel i knäna som gör att dom kan hoppa ur

jag undrar om nån orkar läsa det här


jag ids inte skriva nå mer, puss hejdå! // ansa





Presentation


Hejhej! Va kul att du hitta hit till min blogg. Läs, skratta och inspireras.
Ja, enjoy!♥

Fråga mig

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards